• Pregled stanja i transakcija po svim računima (gdje ste vlasnik, ovlašćeno lice i/ili zastupnik)
• Promjena dnevnih i periodičnih limita po karticama, aktivacija/gašenje kanala plaćanja (POS, ATM, Internet) privremena odnosno trajna blokada i zamjena kartice
• Plaćanje naloga po pozivu na broj zaduženja i odobrenja
• Jednostavno plaćanje mjesečnih računa uz pomoć predefinisanih šablona kreiranih od strane Banke, kao i mogućnost kreiranja i čuvanja sopstvenih šablona
• Povlačenje potvrde za svako izvršeno plaćanje bez odlaska u Banku
• Usluga mjenjačnice,kao i uvid u kursnu listu Banke i praćenje kretanja kursa
• Lokacije filijala i bankomata
• Apliciranje za određene proizvode Banke direktno iz aplikacije
• Razmjena poruka sa Bankom u realnom vremenu
• Povećana bezbjednost kroz nove metode autentifikacije u skladu sa najmodernijim standardima u toj oblasti (face ID, fingerprint, token, QR)...